GenelHaberler SİVİLAY üyeleri Botanik Park’ta buluştu Yazar: Sivilay Tarih: 9 Haziran 2012 Yazıyı Paylaşın: FacebookTwitterPinterestWhatsApp Sivilay üyeleri Botanik Park’ta keyifli bir kahvaltıda bir araya geldi. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 Önceki İçerikSivilay Genel Kurulu 9 Şubat 2012Sonraki İçerikSİVİLAY otoyolu konuştu Sivilayhttps://www.sivilay.org CEVAP VER İptal Yorum: Lütfen yorumunuzu giriniz! İsim:* Lütfen isminizi buraya giriniz E-Posta:* Yanlış bir e-posta adresi girdiniz! Lütfen e-posta adresinizi buraya girin Website: Ismimi, e-postamı ve web sitemi bir dahaki sefere bu tarayıcıya kaydet. Δ SİVİLAY 2025 Kente Katkı Ödülleri sahiplerini buldu Sivilay - 25 Mayıs 2026 SİVİLAY’dan 7 dalda 9 kişi ve kuruma ödül Genel SİVİLAY: Sağlık alanlarının satışına ilişkin tüm süreçler durdurulmalı Genel SİVİLAY 2025 yılı Kente Katkı Ödülleri için başvurular başladı Genel SİVİLAY yeni dönem vizyonu için çalıştay düzenledi Genel Bursa Okulu’ndan SİVİLAY’a Ziyaret Genel Benzer Yazılar Genel SİVİLAY 2025 Kente Katkı Ödülleri sahiplerini buldu Bursa Sivil Toplum Derneğinin (SİVİLAY) 2025 Kente Katkı Ödülleri sahiplerini buldu. 7 dalda 9 kişi ve kurumun ödüllendirildiği... Genel SİVİLAY’dan 7 dalda 9 kişi ve kuruma ödül SİVİLAY’ın geleneksel ödülleri bu yıl ilk kez başvuruya da açıldı. SİVİLAY üyelerinin önerileri dışında Bursalılar da istedikleri kişi ya... Genel SİVİLAY: Sağlık alanlarının satışına ilişkin tüm süreçler durdurulmalı Bursa’da yıllardır halkın sağlık hizmetine erişiminde önemli görev üstlenen Ali Osman Sönmez Onkoloji Hastanesi, Memleket Hastanesi, Diş Hastanesi... Genel SİVİLAY 2025 yılı Kente Katkı Ödülleri için başvurular başladı Bursa Sivil Toplum Derneği (SİVİLAY) tarafından her yıl düzenlenen Kente Katkı Ödülleri, 2025 yılı için kamuoyunun katılımına açıldı. Bu yıl...